Вхід
E-Mail Адреса:

Пароль:


Останні відгуки
Electrofan
5
Мотор-колесо 48В 600Вт заднє редукторнє
 
Здравствуйте. Скорость будет около 40-ка км/час. 
 
15 травня 2017 11:01:11
 
Категорія товара: Мотор-колеса редукторні
 
 
Комментарів: 7
 
 
 
 
Гость
5
Мотор-колесо 48В 600Вт заднє редукторнє
 
Какая максимальная скорость будет у этого колеса, заспицованного в 28-29 обод, если ехать по прямой по  
 
15 травня 2017 10:16:39
 
Категорія товара: Мотор-колеса редукторні
 
 
Комментарів: 7
 
 
 
 
Гость
5
Електровелосипед Дельта (new long-base)-Партнер
 
Вдвое это сколько? Какая у тебя максимальная скорость с пассажиром и без? Очень интересно знать,  
 
03 січня 2017 23:32:36
 
Категорія товара: Електровелосипеди
 
 
Комментарів: 7
 
 
 
 

Трайк - всі за і проти

  • Коментари : 0
  • Переглядів: 2464
  • 0
 
         Останнім часом збільшує популярність триколісний велосипед - трайк. Поставте мотор-колесо і отримаєте електровелосипед-трицикл або електротрайк. На перший погляд все ясно і зрозуміло, але сівши на нього отримуєш неоднозначні відчуття.
 
         Почнемо з плюсів. Перше, на що звертають увагу покупці електротрайка, це стійкість на стоянці. Дійсно, йому не потрібні підніжки, платформи та інше. Зупинився і він стоїть на трьох колесах. Зручно. Особливо якщо застосувати його в якості грузовичка: вантажити і розвантажувати виходить без небезпеки впустити сам транспортний засіб. Посадка також зручніше з тієї ж причини. Невже це всі плюси? Так. Адже саме для цього і створений трайк - зручно сідати / висаджуватися, вантажити / розвантажувати і паркувати.
 
         Мінус є один. І хоч він всього один, для деяких велосипедистів він стає найістотнішим. І цей мінус властивий електротрайку з жорсткою рамою (без амортизаторів на задній підвісці). Полягає він у необхідності переучуватися управлінню.
 
         На рівній дорозі велосипедист не стикався, як правило, з проблемами управління. Хіба що при вході в поворот. Нахил тулуба доводиться робити в іншу сторону від звичного, тому діє відцентрова сила.
 
         А тепер зверніть увагу на малюнки 1 і 2. На них зображено положення звичайного велосипеда і трайка на похилій поверхні.

                                                                  
                                              Мал. 1                                                                              Мал. 2

         Як видно на Мал.. 1 при виїзді на похилу поверхню звичайний двоколісний велосипед зберігає своє вертикальне положення. Велосипедист (показаний пунктиром) його тримає сам і відносно велосипеда знаходиться в одній площині - вертикальною. З трайком інша картина. З жорсткою рамою електровелосипед-трицикл нахиляється відповідно (Мал. 2), і водій змушений, зберігаючи рівновагу, розташовуватися вертикально відносно горизонту. Але щодо трайка виходить нахил. Управляти в такому положенні не зовсім зручно, потрібно звикнути і пристосуватися. А якщо врахувати, що наші дороги складаються з постійних нахилів в сторони через ями, горбів і інших нерівностей, то балансувати при пересуванні на електротрайке доведеться постійно.
         
         Порівняти різницю у водінні можна за аналогією з мотоциклістом, який пересів на мотоцикл з коляскою. Вся різниця лише в наявності амортизаторів і ширині бази: чим ширше база, тим стійкіше трайк.
         
         Зовсім інша справа, коли задня підвіска незалежна з амортизаторами. Нахил електротрайка в цьому випадку буде не настільки великий, амортизатори будуть поглинати всі нерівності дороги. Тому й управління таким транспортним засобом стане простіше і впевненіше, хоча нюанси управління Трехколеснікі все одно залишаться.
 
         Чи будемо ми випускати електротрайкі з такою підвіскою? Обов'язково будемо. Він буде дорожче, але повірте, впевненість на дорозі цього варто.
 
         Слідкуйте за новинами.

 
 
 
 

Залишити відгук ↓
 
Ще ніхто не залишив коментар до запису.
 
   


Электровелосипеды, электронаборы, мотор-колеса, аккумуляторы купить в Николаеве. Электрофан-транспорт для бережливых! © 2017